drumstel
muziekregel

REPETITIES

Onze repetities zijn op de vrijdagavond in de even weken van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Op 14 januari 2005 hebben 8 familieleden het Waardenburgs Visserskoor opgericht.
Nu is het een volwassen koor van 39 mannen en 2 vrouwen (accordeonistes).

Het repertoire bestaat uitsluitend uit Nederlandstalige zeemansliederen en naar het Nederlands vertaalde Shanty’s.
Onze leden zijn onze kracht. Het succes is te danken aan hun enthousiasme. Dit werkt aanstekelijk op het publiek.

Voor de muzikale begeleiding hebben we 7 muzikanten beschikbaar, de geluidstechniek wordt verzorgd door twee geluidstechnici. Op TV’s worden de teksten geprojecteerd zodat men mee kan zingen.

We hebben door heel de regio en daarbuiten opgetreden. De optredens worden altijd met veel enthousiasme ontvangen. Er wordt al snel meegezongen.

ALGEMEEN

BESTUUR

Het bestuur van het Waardenburgs Visserskoor bestaat uit 5 koorleden, die elk hun eigen bestuurlijke taak hebben:
voorzitter: Jacky Straatman voorzitter@waardenburgsvisserskoor.nl
dirigent@waardenburgsvisserskoor.nl